Tuesday, July 12, 2005
CeRita Kali Ni..


Assalamu'alaikum warahmatullah ...

Setinggi2 kesyukuran dipanjatkan ke hadrat Ilahi ,selawat salam buat junjungan mulia Baginda Nabi s.a.w. serta doa kesejahteraan buat umat muslimin seluruhnya,agar dalam limpahan rahmat dan barakah-Nya.


huaa....lamenya tak menatap 'persinggahan' yang ku rindui ini...~~
huhuhu..Alhamdulillah peluang masih lagi ada untuk memanfaatkan blog ni sebaik mungkin,syukur atas nikmat-Mu ya Allah...ameen.

ari ning curi2 balik umah jap,pasal lepas ni balik hujung bulan,satu lagi 'sen' pun dan makin kering..hehe,nak2 makin sibuk lak kat skool (macam la sibuk sgt pun...buat2 sibuk~ ) pepun insyaAllah paling penting sentiasa beringat akan matlamat asal diri ni....amanah seorang pelajar tak boleh dilupakan.bi iznillah..

erm,takde apa2 nak diceritakan..kat hostel baru2 ni baru je habis buat hari Bahasa selama 3 hari..havoc gak la walaupun berjaya dengan seadanya. mabruk kat sheikh kiter,Irsyaduddin atas komitmennya sepenuhnya dalam meng'handle' program tu dengan sukses...syukur..
erm,masuk gak la pertandingan debat n cerpen..huhu,debat kene out awal2 lagi [hehe,x reti dekpon..] .cerpen Alhamdulillah ana berjaya la jugak, tapi kalah dengan perintis ulama' thiqah kiter,Hafizi ..huih,terer la dier ni...habis dier sapu..tahniah ustaz,neh...-amik berkat noO...~ :-P

kat sekolah lak,huhuhu~ drama la pulak...sbenarnya diri ni x minat langsung bab2 drama ni,tapi nak wak camne..tanggungjawab kena dilaksanakan dengan seberapa daya yang termampu...insyaAllah moga2 beroleh sinar kejayaan di penghujungnya...syukran sahabat2 4 Abu Hurairah atas komitmen antum/antunna sume..kalian memang mantap ..(^_^)

erm,tadi baru terima mesej dari seorang sahabat [macam mane la dier sekarang ni ek]..bertambah mantap gamoknye bakal hafiz sorang ni..mesej dari budak Maahad Tahfiz,sheikhh Ikram,selalu bagi mesej tazkirah yang menyedarkan diri ni,jazakallah ya akh ~..hehe..erm,aper kate mesej dier tadi ek..?? ... A'kum,Tok guru Hj Hadi menyuruh kita semua<pejuang2 Islam> supaya berpose pada ari ni,esok dan luse<selasa rabu khamis> sempena solat hajat pada malam jumaat ni utk penghancur rumah Allah<sebut nama sorang2> kalau pose dh ari ni,teruskan utk esok dan luse. kabo ke kawan2.BERJUANG UNTUK ISLAM!
mAsya-Allah ,betul2 bersemangat dier ni....Alhamdulillah,diri ni hanya dapat mendoakan semoga lebih ramai lagi di kalangan sahabat2ku terus istiqomah dalam menyemarakkan semangat perjuangan pemuda Islam..!
 pada sesapa yang ingin turut serta dalam solat hajat tu,leh ar gi Masjid rusila malam jumaat ni..dan insyaAllah pada paginya(4 pagi) disusuli qiamullail dan munajat perdana..pakat maghi ramai2 la bagi yang berkelapangan...ayuh membangun bersama barisan ulamak ~
ALLAHUAKBAR ~!


ok la,nak kene balik semula ni..masa tak mencukupi utk memanjang2kan ayat kat sini..hehehe,salam wahai sahabat2 ku...
WASSALAM

Posted at 05:48 pm by sahabat_amin

 

Leave a Comment:

Name


Homepage (optional)


Comments




Mohd Hazimin Harun





Arkib Blog



Laman Blog Baharu



-- Anda Pengunjung Ke --






rss feed